مسابقات

مسابقات رپید ۲۹ دی ۱۴۰۲

هیجان و رقابت در مسابقات رپید هفتگی بیست و نه دی ماه ۱۴۰۲

مسابقات شطرنج هفتگی که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ برگزار شد، نمایشی از استعداد، تمرکز و رقابت فشرده را در بر داشت. در ابتدا مسابقه رپید هفتگی رده سنی برگزار و رادین آریان فرد با درخشش خیره کننده مقام نخست را بدست آورد. بنیامین آقایی پور و مهدیار اسماعیلی به ترتیب دوم و سوم شدند.

اما مسابقه رپید آزاد هفتگی که به دلیل آسفالت ریزی میدان سعدی با ۲۰ دقیقه تاخیر و در ۶ دور انجام شد، با کنترل زمانی ۱۰ دقیقه برای هر بازیکن به همراه ۵ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، جذابیت خاصی داشت.

در میان ۱۸ شرکت‌کننده که نیمی از آنان دارای درجه بین المللی بودند، علیرضا سوسنی با درخشش، دید استراتژیک و استفاده از اشتباهات حریفان در آخر بازی ها به مقام اول دست یافت. یداله شیری و سیدحسین صفوی هر کدام با دو شکست دوم و سوم شدند. این مسابقه همچنین شاهد حضور نوجوانان برجسته در عرصه شطرنج بود. کیمیا کریم‌خانی با عنوان نوجوان برتر، آینده‌ای روشن را برای خود در این رشته ترسیم کرد.

این مسابقات جدا از یک رویداد ورزشی، نمایشگاهی از هنر استراتژیک و تفکر عمیق در شطرنج بود. شرکت‌کنندگان با هر حرکت خود، مهارت و دقت عمیق خود را به نمایش گذاشتند. دوستداران شطرنج نیز شاهد رقابت‌های تنگاتنگ و لحظات هیجان‌انگیز بودند.

مسئول برگزاری: علی نظری و سرداور: حمید مومیوند

لینک مسابقه رپید هفتگی آزاد

هدف ما ارائه نگاهی عمیق‌تر به جهان شطرنج و ارتقای فرهنگ و دانش این ورزش فکری در میان علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا