مسابقات

مسابقه رپید آزاد هفتگی ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

هیجان و رقابت در مسابقه رپید هفتگی یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳

هفتمین مسابقه شطرنج رپید غیر ریتد آزاد هفتگی سال که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ با حضور جمعی از اساتید و مستعدین برگزار شد، نمایشی از تمرکز و رقابت فشرده را در برداشت. این رویداد شطرنجی که در ۶ دور انجام شد، با کنترل زمانی ۱۰ دقیقه برای هر بازیکن به همراه ۵ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، جذابیت خاصی داشت. در این رویداد هیجان انگیز، شاهد رقابتی نفس گیر بین شرکت کنندگان بودیم که هر یک تلاش می کردند بهترین استراتژی ها و مهارتهای تاکتیکی خود را به نمایش بگذارند.

نام آوران

در این مسابقه که ۱۶ شرکت کننده از ۱۹ بازیکن حاضر در جدول دارای درجه بین المللی بودند، محمد عباسی با اقتدار کامل، تمرکز قوی و استراتژی های نوین توانست با نبوغ و دقت بالا و ۶ امتیاز، جایگاه نخست را از آن خود کند. حمید مومیوند رقیب سرسخت وی با دقت و حرکات مدبرانه تا آخرین لحظه برای کسب عنوان تلاش کرد اما در نهایت با ۴.۵ امتیاز دوم شد. محمد نصیری اما در تعقیب صدرنشینان تا آخرین لحظه تلاش کرد اما باعث جبران شکست دور نخست نشد و در نهایت با ۴ امتیاز سوم شد.

این مسابقه نشان دهنده ارزش های تعالی بخش و آموزه های شطرنج شامل شکیبایی، انضباط و اندیشه راهبردی بود. شرکت کنندگان در دورهای مسابقه با ارائه بازی های نوآورانه، مهارت های خود و حریفان را به چالش کشیدند. حاضرین نیز مجذوب لحظات حساس انتهای بازی ها شدند.

کادر برگزاری

مسئول برگزاری: علی نظری و سرداور: حمید مومیوند

لینک مسابقه در سایت نتایج: [Chess-Results Server Chess-results.com – Baharestan Rapid Weekly 1403/03/11]

هدف ما ارائه نگاهی عمیق‌تر به جهان شطرنج و ارتقای فرهنگ و دانش این ورزش فکری در میان علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا