مسابقات

مسابقه رپید آزاد هفتگی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳

هیجان و رقابت در مسابقه رپید هفتگی هیجدهم خرداد ماه ۱۴۰۳

هشتمین مسابقه شطرنج رپید غیر ریتد آزاد هفتگی سال که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ با حضور جمعی از اساتید، مستعدین و نوآموزان برگزار شد، نمایشی از تمرکز و رقابت فشرده را در برداشت. این رویداد شطرنجی که در ۶ دور انجام شد، با کنترل زمانی ۱۰ دقیقه برای هر بازیکن به همراه ۵ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، جذابیت خاصی داشت. در این رویداد هیجان انگیز، شاهد رقابتی نفس گیر بین شرکت کنندگان بودیم که هر یک تلاش می کردند بهترین استراتژی ها و مهارتهای تاکتیکی خود را به نمایش بگذارند.

نام آوران

در این مسابقه که ۱۵ شرکت کننده از ۲۳ بازیکن حاضر در جدول دارای درجه بین المللی بودند، رضا ساریجلو با صلابت، تمرکز قوی و استراتژی های موثر توانست با نبوغ و دقت بالا و ۵.۵ امتیاز، جایگاه نخست را از آن خود کند. از خیل تعقیب کنندگان ۴.۵ امتیازی نفر نخست، محمد نصیری و علی نظری با توجه به گره گشایی بهتر به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند. این مسابقه همچنین شاهد حضور نوآموزان و نوجوانان درپیکار با اساتید بود. طاها مهدوی، محمدجواد باغی شام اسبی و امیرحسین میرجوادی عملکرد بهتری از دیگر بازیکنان رده سنی داشتند و به ترتیب مقام های اول تا سوم این رده را به خود اختصاص دادند.

کادر برگزاری

این مسابقه نشان دهنده ارزش های تعالی بخش و آموزه های شطرنج شامل شکیبایی، انضباط و اندیشه راهبردی بود. شرکت کنندگان در دورهای مسابقه با ارائه بازی های نوآورانه، مهارت های خود و حریفان را به چالش کشیدند. حاضرین نیز مجذوب لحظات حساس انتهای بازی ها شدند.

مسئول برگزاری و سرداور: علی نظری و مسئول قرعه کشی: حمید مومیوند

لینک مسابقه در سایت نتایج: [Chess-Results Server Chess-results.com – Baharestan Rapid Weekly 1403/03/18]

هدف ما ارائه نگاهی عمیق‌تر به جهان شطرنج و ارتقای فرهنگ و دانش این ورزش فکری در میان علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا